Please use this identifier to cite or link to this item: https://lib.hpu.edu.vn/handle/123456789/706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Huyềnen_US
dc.date.accessioned2013-01-15T09:57:49Z
dc.date.available2013-01-15T09:57:49Z
dc.date.issued2005en_US
dc.identifier.other41663en_US
dc.identifier.urihttps://lib.hpu.edu.vn/handle/123456789/706-
dc.description.abstractThị trường và nghiên cứu thị trường. Chính sách sản phẩm, giá cả, phân phối, xác tiến hỗn hợp.en_US
dc.format.extent105 tr.en_US
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isovien_US
dc.publisherHà Nộien_US
dc.subjectGiáo Trình; Marketing; Thị trường; Kinh doanhen_US
dc.titleGiáo Trình Marketing Căn Bảnen_US
dc.typeBooken_US
dc.size12MBen_US
dc.department300 - Khoa học xã hộien_US
Appears in Collections:300 - Khoa học xã hội

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41663.pdf
  Restricted Access
4.08 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.