Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.hpu.edu.vn/handle/123456789/5268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBusiness Edgeen_US
dc.date.accessioned2013-01-15T11:16:35Z
dc.date.available2013-01-15T11:16:35Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other63474en_US
dc.identifier.urihttps://lib.hpu.edu.vn/handle/123456789/5268-
dc.description.abstractBản chất của giao tiếp. Các kỹ năng gửi thông tin: viết và nói. Kỹ năng nhận: lắng nghe.en_US
dc.format.extent137 tr.en_US
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isovien_US
dc.publisherNxb. Trẻen_US
dc.subjectKỹ Năng Giao Tiếp; Kỹ Năng Quản Lý; Giao Tiếp Hàng Ngàyen_US
dc.titleGiao Tiếp Trong Quản Lý - Để Tránh Những Lỗi Giao Tiếp Hàng Ngàyen_US
dc.typeBooken_US
dc.size54MBen_US
dc.department600 - Công nghệen_US
Appears in Collections:600 - Công nghệ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63474.pdf
  Restricted Access
7.8 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.