Please use this identifier to cite or link to this item: https://lib.hpu.edu.vn/handle/123456789/19311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm Thị Thúy-
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thúyen_US
dc.date.accessioned2014-04-18T09:45:57Z
dc.date.available2014-04-18T09:45:57Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other1891en_US
dc.identifier.urihttps://lib.hpu.edu.vn/handle/123456789/19311-
dc.description.abstractSecondly, although the research used new technique with project - based to suit students’ language proficiency and active independent learning as the solution to the problems in her class, the results achieved from action plan were not as the researcher’.en_US
dc.format.extent61 tr.en_US
dc.format.mimetypeapplication/pdfen_US
dc.language.isovien_US
dc.publisherĐại học Dân lập Hải Phòngen_US
dc.subjectNgoại ngữen_US
dc.subjectPhương pháp dạy theo dự ánen_US
dc.subjectTính chủ độngen_US
dc.subjectKhả năngen_US
dc.subjectHọc ngoại ngữen_US
dc.subjectSinh viênen_US
dc.subjectToeic level 3en_US
dc.titleÁp dụng phương pháp dạy theo dự án giúp tăng cường tính chủ động và khả năng học ngoại ngữ cho sinh viên học TOEIC level 3-
dc.titleÁp dụng phương pháp dạy theo dự án giúp tăng cường tính chủ động và khả năng học ngoại ngữ cho sinh viên học TOEIC level 3en_US
dc.typeWorking Paperen_US
dc.size498 KBen_US
dc.departmentNgoại Ngữen_US
Appears in Collections:Nghiên cứu khoa học NN

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35_PhamThiThuy_NA.pdf497.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.