Please use this identifier to cite or link to this item: https://lib.hpu.edu.vn/handle/123456789/1283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Tuấnen_US
dc.date.accessioned2013-01-15T10:00:20Z
dc.date.available2013-01-15T10:00:20Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other78635en_US
dc.identifier.urihttps://lib.hpu.edu.vn/handle/123456789/1283-
dc.description.abstractKhái quát về marketing kỹ nghệ. Mua sắm trong thị trường công nghiệp. Quan hệ khách hàng. Phân đoạn và lựa chọn thị trường mục tiêu. Marketing-mix trong thị trường công nghiệp.en_US
dc.format.extent73 tr.en_US
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isovien_US
dc.subjectGiáo Trình; Marketing; Kỹ Nghệen_US
dc.titleGiáo Trình Marketing Kỹ Nghệen_US
dc.typeBooken_US
dc.size1MBen_US
dc.department300 - Khoa học xã hộien_US
Appears in Collections:300 - Khoa học xã hội

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
78635.pdf
  Restricted Access
667.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.